نخستین نشست مدیرکل کانون و رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در نشست مشترک، در مورد همکاری‌های دوجانبه تبادل‌نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده در این دیدار گفت: حضور مؤثر شهرداری و فعالیت‌های سازنده این سازمان در حوزه‌های مختلف، بر کسی پوشیده نیست و در ارتقای شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی شهر بسیار مؤثر است.

مدیرکل کانون استان تأکید کرد: توجه بنیادین به نسل کودک، ضامن پرورش شهروندان خلاق و دارای مهارت‌های ارزنده در زمینه‌های مختلف است.

وی ضمن اشاره به زمینه‌های همکاری دو نهاد، افزود: می‌توان برخی برنامه‌های مشترک را با محوریت نسل کودک و نوجوان و در راستای پرورش استعدادهای آن‌ها انجام داد و در این مسیر ضرورت همکاری متقابل و حمایتگر بیش از پیش اهمیت دارد.

احدزاده با تأکید به اینکه توسعه مهارت‌های اجتماعی و شهروندی نسل کودک و نوجوان از اهداف این نشست است، خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری استان اردبیل آماده همکاری در زمینه‌های مختلف است و این فعالیت‌ها ضامن پرورش شهروندان خلاق فردای ایران اسلامی خواهد بود.

عاطف محمد نژاد اصل، رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل نیز در این نشست با تأکید بر همکاری متقابل، گفت: توجه شایسته و بایسته به نسل کودک و نوجوان می‌تواند فرایند شهروند سازی و آماده سازی فرزندان امروز به عنوان شهروندان فردا را تصریح بخشد.

وی ادامه داد: این سازمان آماده همکاری‌های فرهنگی و هنری مشترک در ویژه‌برنامه‌ها و مهرواره های کانون است.

گفتنی است، در کنار مباحثی که در خصوص همکاری متقابل صورت گرفت. مهرواره صفویه شناسی خاص کودک و نوجوان هم  یکی از موضوعات موردتوافق مسئولان این نشست بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =