گسترش همکاری‌های فرهنگی کانون و سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل

مسئولان کانون پرورش فکری و سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در خصوص همکاری‌های مشترک باهدف توسعه و ترویج فعالیت‌های فرهنگی هنری خاص کودکان و نوجوانان، به تبادل‌نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده مدیرکل استان با اشاره به نقش مؤثر و سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی هنری، گفت: فعالیت‌های سپاه در استان مؤثر و چشمگیر است و کانون استان به عنوان متولی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان، در راستای هم‌افزایی و اجرای کار مشترک آمادگی لازم را دارد.

احدزاده تصریح کرد: تجارب مفید قبلی و همچنین برنامه مشترک با بسیج هنرمندان استان در حاشیه شهر اردبیل می‌تواند باهم افزایی بیش از پیش، برون داد موفق و تأثیرات مهمی داشته باشد.

وی در ادامه با تأکید به انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب به نسل کودک و نوجوان، خاطرنشان کرد: با برگزاری برنامه‌های مشترک ازجمله معرفی شهدای کودک و نوجوان و حضور در اردوهای جهادی، کانون در نظر دارد این نقش را با هماهنگی سپاه حضرت عباس(ع) استان پررنگ‌تر از گذشته ایفا نماید.

مدیرکل کانون استان بابیان اینکه در مرحله شکل‌دهی ستاد امداد فرهنگی برای ارائه خدمات به مناطق محروم استان هستیم، یادآور شد: در کنار سپاه استان می‌توان به پرورش نسل خلاق، توانمند و دارای مهارت‌های ویژه دست یافت.

سرهنگ پاسدار اصغر عباسزاده، مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت عباس (ع) در این دیدار گفت: سپاه و بسیج استان در ۲۲ صنف مختلف جامعه حضور فعال داشته و آمادگی همکاری، بسترسازی فرهنگی و پشتیبانی برنامه‌های مختلف کانون پرورش فکری استان را دارد.

وی تصریح کرد: با هم‌افزایی بیشتر به ویژه در مناطق محروم استان و در قالب برنامه‌های مختلف می‌توان در توسعه شاخص‌های فرهنگی مؤثر بود.

سرهنگ پاسدار معین‌الدین اسدی معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) نیز با اشاره به ایثارگری نوجوانان و جوانان در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: باید گنجینه دفاع مقدس و دستاوردهای ارزشمند آن به صورت مداوم و مکرر، به ویژه برای نسل کودک و نوجوان تبیین و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

گفتنی است در پایان این دیدار، مسئولان سپاه حضرت عباس(ع) استان به همراه مدیرکل استان از مرکز فرهنگی هنری شماره پنج کانون اردبیل بازدید کرده و در جریان فعالیت‌ها قرار گرفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =