کد خبر: 289194
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
سه اسباب‌بازی کانون رونمایی می‌شود

سه اسباب‌بازی جدید و بازتولیدشده از سوی مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال رونق تولید رونمایی می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آیین رونمایی بازی «ذره‌بین» و همچنین بازتولید سرگرمی‌های پرمخاطب «دست به دست» و «معمای جورچین» ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

سرگرمی جدید «ذره‌بین» که با مشارکت مجموعه «بازی‌تا» با هدف حمایت از تولیدکنندگان بخش خصوصی صنعت اسباب‌بازی تولید شده است، علاوه بر تقویت حافظه کوتاه مدت، دقت کودکان را در مشاهده و دیدن اطراف‌شان افزایش می‌دهد.

در عین حال، دو سرگرمی بازتولیدشده «دست به دست» و «معمای جورچین» نیز در این مراسم رونمایی خواهد شد.

سرگرمی «دست به دست» از چهار قطعه نیم دایره و یک تو‍پ کوچک تشکیل شده است که با اتصال قطعات، کودکان می‌بایست حرکت توپ بر روی ریل را هدایت کنند.

سرگرمی «معمای جورچین» نیز از یک سینی و ۱۲ قطعه پلاستیکی با اشکال مختلف ساخته شده است که با کنار هم قرار دادن و جور کردن آن‌ها می‌توان راه حل‌های جدید پیدا کرد.

این مراسم با حضور حسین ربانی غریبی معاون تولید، محسن حموله مدیرکل مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون، محسن رجبی مدیرعامل شرکت بازی‌تا، ویدا ملکی رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی و جمعی از دست‌اندرکاران انجمن تولید کنندگان اسباب‌بازی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =