«اقیانوس پشت پنجره» به جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان راه یافت

«اقیانوس پشت پنجره»، جدیدترین اثر سینمایی کانون پرورش فکری به بخش ملی سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بابک نبی‌زاده نویسنده و کارگردان فیلم «اقیانوس پشت پنجره» به تهیه‌کنندگی سیدجلال چاوشیان به عنوان تازه‌ترین تولید سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نخستین حضور خود را در این جشنواره تجربه می‌کند.

هفت فیلم سینمایی بلند در بخش ملی، ١٢ فیلم سینمایی و ١٠ فیلم پویانمایی بلند در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان با هم به رقابت می‌پردازند.

«اقیانوس پشت پنجره» داستان برهان، نوجوان باهوش روستایی در جزیره‌ای دورافتاده و بسیار زیبا است که مردم در آن به سختی زندگی می‌کنند. او گروهی را جمع می‌کند، به نقاط دیدنی جزیره می‌رود و برای گردشگران خارجی موسیقی و نمایش اجرا می‌کند. زندگی رونق می‌گیرد و گردشگران بیش‌تری به جزیره می‌آیند اما یک مشکل بزرگ در راه است....

بر اساس این گزارش، روزهای پایانی فیلم‌برداری این اثر سینمایی در جزیره قشم سپری می‌شود و هم‌زمان مراحل فنی فیلم نیز در دست انجام است.

سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ۱۳۹۸ به دبیری علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =