«اقیانوس پشت پنجره» فیلمی پر از امید است

بازیگر نقش معلم مدرسه در فیلم «اقیانوس پشت پنجره» از تولیدات سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را اثری پر از امید، فارغ از شعار و کلیشه دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جعفر قاسمی بازیگر نقش معلم مدرسه در فیلم «اقیانوس پشت پنجره» به نویسندگی و کارگردانی بابک نبی‌زاده که جدیدترین تولید سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، درباره حضور خود در این اثر سینمایی توضیح داد: حدود ۱۵ سال است که در استان هرمزگان به عنوان بازیگر تئاتر فعالیت می‌کنم و در چند فیلم سینمایی از جمله «محمد رسول‌الله» آقای مجید مجیدی و «ساحل امن» ایفای نقش داشته‌ام.

او در ادامه گفت: وقتی فیلم‌نامه «اقیانوس پشت پنجره» را خواندم برایم خیلی جالب بود که این اثر به خوبی حال و هوای مناطق جنوبی ایران و ساکنان این مناطق را درک کرده است.

وی اظهار کرد: آقای نبی‌زاده در فیلم‌نامه «اقیانوس پشت پنجره» به خوبی تمام ویژگی‌های مردم و منطقه جنوب ایران را مدنظر قرار داده و در عین حال نگاهی جهان‌شمول دارد.

قاسمی با بیان این‌که ایفای نقش معلم مدرسه در «اقیانوس پشت پنجره» برایم خیلی جذاب بود، افزود: این نقش از من دور و کاملا نقشی متفاوت بود.

بازیگر «اقیانوس پشت پنجره» وجود حس امید در تمامی پلان‌ها و سکانس‌های فیلم را ویژگی بارز این اثر سینمایی برای گروه سنی کودک و نوجوان دانست که فارغ از هر گونه شعار و کلیشه، به تصویر کشیده شده است.

وی با اشاره به تولید «اقیانوس پشت پنجره» در فضایی مملو از آرامش توسط گروه و عوامل تولید این اثر سینمایی با وجود کار کردن در گرمای ۵۰ درجه، تأکید کرد: آقای نبی‌زاده سبک جدیدی از فیلم‌سازی در سینمای کودک و نوجوان را ارائه داده است. حضور در این فیلم برای من همانند یک دانشگاه، آموزنده بود.

قاسمی در پایان سخنان خود تصریح کرد: در لابه‌لای لحظات مختلف فیلم، عشق و محبت جنوبی و مردم جنوب به زیبایی تمام، به تصویر کشیده شده است.

یادآوری می‌شود این فیلم به تهیه‌کنندگی سیدجلال چاوشیان، تازه‌ترین تولید سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۸ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =