اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره هنرهای نمایشی کانون معرفی شدند

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور احکام جداگانه‌ای اعضای شورای سیاست‌گذاری هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون را معرفی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا زمردیان در این احکام، مرضیه برومند را به عنوان مشاور، امیر مشهدی‌عباس را به عنوان دبیر، وحید کیانی را به عنوان مدیر اجرایی، انسیه موسویان و فاطمه میرمحمد صادقی را به عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری منصوب کرده است.

بر اساس این خبر، مشاوره در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی، نظارت بر فرآیند اجرایی و محتوایی، مشاوره در حوزه داوری و شناسایی و پرورش استعدادهای این جشنواره از جمله مواردی است که معاون فرهنگی کانون در حکم مرضیه برومند به عنوان مشاور، بر آن تاکید کرده است.

زمردیان همچنین در حکم امیر مشهدی‌عباس دبیر این رویداد هنری اظهار امیدواری کرده است که با توجه به اهمیت و تأثیرگذاری هنر نمایش در پرورش تخیل، تفکر، اعتماد به نفس و انتقال مناسب مفاهیم فرهنگی، آموزشی و تربیتی به مخاطب، در راه برگزاری این جشنواره که برای نخستین بار نمایش صحنه‌ای، نمایش کتابخانه‌ای و نمایش عروسکی از سوی مربیان و اعضای کانون در یک رویداد برگزار و ارزشیابی‌ می‌شود، موفق باشد.

توجه به امر محتوا در نمایش‌ها، تمرکز بر رویکردهای تربیتی، شناسایی استعدادها و برنامه‌ریزی برای پرورش خلاقیت آن‌ها از دیگر انتظارهای معاون فرهنگی کانون از دبیر جشنواره هنرهای نمایشی است.

بر همین اساس، زمردیان در حکم وحید کیانی دبیر اجرایی این رویداد هنری بر هماهنگی و تعامل با مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری و دبیرخانه جشنواره و توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های ویژه و تعامل با سایر نهادها و سازمان‌های فرهنگی استان در برگزاری این جشنواره، تأکید کرده است.  

معاون فرهنگی کانون همچنین در احکام دیگری از انسیه موسویان سرپرست مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری و فاطمه میرمحمد صادقی خواسته است تا زمینه استفاده مناسب از هنر نمایش را به عنوان یک ابزار اثرگذار تربیتی و پرورشی فراهم آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =