کد خبر: 290347
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
انجمن هنرهای نمایشی در کانون خراسان شمالی آغاز به کار کرد

انجمن نمایش"مانا" اولین انجمن از سری انجمن های هنری کانون پروش فکری استان خراسان شمالی در مرکز شماره یک بجنورد آغاز به کار کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، انجمن هنر های نمایشی با عنوان "مانا" اولین انجمن از سری انجمن های هنری کانون پروش فکری استان خراسان شمالی در مرکز شماره یک بجنورد آغاز به کار کرد.

در این آیین که با حضور مدیر کل کانون، معاونت فرهنگی استان، کارشناسان اداره کل، اعضا کانون و والدین اعضا همراه بود، ضمن رونمایی از آرم انجمن، کارت های نمادین اعضای انجمن از طرف مدیر کل به آنها اهدا شد. 

منیرصادقی مدیرکل کانون ضمن قدردانی از تلاش های اعضا و همکاران کانون در افتتاح انجمن نمایشی استان با بیان اینکه نوجوانان استعداد و توانایی های بالقوه فراوانی دارند و کانون نقش بسزایی در شکوفایی این استعدادها داشته است اظهار داشتند؛ کانون پرورش فکری از پتانسیل وجودی کارگردان مطرح سینمایی در استان جهت رشد و تعالی هنرنمایشی اعضا، استفاده خواهد کرد.

یلدا شعبانی کارشناس هنری استان در این برنامه گفت: این انجمن با هدف ایجاد بستر مناسب برای آموزش، ترویج و ساماندهی فعالیت های نمایشی در کانون پرورش فکری ، شناسایی و پرورش استعدادهای هنری نوجوانان، بسترسازی برای تشکیل گروه های نمایشی اعضای نوجوان و مربیان آن ها در مراکز مختلف کانون در جهت فعالیت های مشارکتی در راستای به نتیجه رساندن یک اثر (تمرین کار گروهی)، و با حضور نوجوانان با سابقه و مستعد تاتر و تاتر عروسکی مرکز تشکیل گردیده است . 

به همین مناسبت اعضای نوجوان پسر، تاتر "از آسمون گوسفند می باره " را بر اساس قصه های ایرانی اجرا کردند.

همجنین در حاشیه این مراسم تعدادی از عروسک های نمایش‌های مختلف مراکز اسفراین و بجنورد که  از سال ۱۳۸۸ تا کنون اجرا شده بود به نمایش گذاشته شد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =