نخستین اکران «اقیانوس پشت پنجره» در جشنواره فیلم‌ اصفهان

فیلم «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده تازه‌ترین تولید سینمایی کانون پرورش فکری در سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، هفت نوبت در بخش مسابقه‌ی سینمای ایران اکران می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اولین اکران این فیلم سینمایی روز ۲۹ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ در سینما بهمن اصفهان خواهد بود.

بر اساس این خبر، در ادامه از روز ۳۰ مرداد تا جمعه ۱ شهریور به ترتیب در ساعت‌های ۱۹، ۱۶ و ۱۸:۳۰ به ترتیب در پردیس سینمایی چهارباغ در سالن‌های چارسوق، چهل ستون و نقش جهان به روی پرده می‌رود.

همچنین ساعت ۲۰:۴۵ روز ۲ شهریور در پردیس سینمایی ساحل در سالن نصف جهان، ساعت‌ ۱۰ صبح روز ۳ شهریور در پردیس سینمایی چهارباغ در سالن نقش جهان و روز ۴ شهریور ساعت ۲۰:۳۰ در سیتی‌سنتر ۲ اصفهان به نمایش در خواهد آمد.

فیلم «اقیانوس پشت پنجره» داستان برهان، نوجوان باهوش روستایی در جزیره‌ای دورافتاده و بسیار زیبا است که مردم در آن به سختی زندگی می‌کنند. او گروهی را جمع می‌کند، به نقاط دیدنی جزیره می‌رود و برای گردشگران خارجی موسیقی و نمایش اجرا می‌کند. زندگی رونق می‌گیرد و گردشگران بیش‌تری به جزیره می‌آیند اما یک مشکل بزرگ در راه است....

یادآوری می‌شود این فیلم به تهیه‌کنندگی سیدجلال چاوشیان، تازه‌ترین تولید سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که نخستین حضور خود را در این جشنواره تجربه می‌کند.

سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از  ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ۱۳۹۸ در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =