اهواز، آغازگر برنامه‌های هفته ملی کودک در ایران

برنامه‌های هفته ملی کودک با رونمایی از سردیس محمدطاها اقدامی، شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز در این شهر آغاز شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این آیین صبح روز ۱۳ مهر ۱۳۹۸ با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون و غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری اهواز برگزار شد.

شهید خردسال، محمدطاها اقدامی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی اهواز است که در روز شنبه ۳۱ شهریور سال ۱۳۹۷ به منظور تماشای رژه نیروهای مسلح استان خوزستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به همراه خانواده در بلوار قدس اهواز حضور یافت و هدف گلوله‌های تروریست‌های کوردل قرار گرفت.

در آیین گشایش برنامه‌های هفته ملی کودک که با همت کانون استان خوزستان و با حضور مدیرعامل کانون، دبیر هفته ملی کودک و استاندار و جمعی از مسئولان استان خوزستان برگزار شد علاوه بر رونمایی از سردیس شهید طاها، پرچم ویژه هفته‌ی ملی کودک نیز در محل مجتمع کانون اهواز برافراشته شد.

بازگشایی مرکز فروش محصولات کانون «آفرینش»، رونمایی از تندیس «منشور آینده» و تمبر هفته‌ ملی کودک، رونمایی از ناوگان جدید دو مرکز سیار شهری و روستایی و گشایش نمایشگاهی از فعالیت‌های کانون استان خوزستان و سازمان‌های دولتی و غیردولتی در مجتمع فرهنگی هنری بوستان از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک در خوزستان است.

یادآوری می‌شود در برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز نیز با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان همکاری کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =