«چه جوری آینده را باید ساخت؟»

آپارات کودک در هفته ملی کودک با ایجاد فضایی دوستانه ضمن برپایی مسابقه «چه جوری آینده را باید ساخت» با بچه‌ها مصاحبه می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هم‌زمان با فرارسیدن هفته ملی کودک، آپارات کودک از بچه‌ها می‌خواهد با حضور در مسابقه «چه جوری آینده را باید ساخت» به تشریح برنامه‌های خود برای تحقق بخشیدن به شعار محوری این دوره از جشنواره که همچون سال گذشته با شعار «آینده را باید ساخت» مزین شده است، بپردازند.

کودکان با حضور در مسابقه آپارات کودک که هم به صورت حضوری در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود و هم این امکان برای کودکان در سراسر ایران فراهم شده است که ویدیویی با همین مفهوم از خود گرفته و با عنوان نام و نام‌خانوادگی خود در صفحه‌ی مسابقه به نشانی aparat.com/kidsweek۹۸ بارگذاری و در مسابقه شرکت کنند.

کودکان با پاسخ‌گویی به سوال «چه جوری آینده را باید ساخت؟» در مسابقه شرکت و به این ترتیب امکان مشارکت ویدئویی خود را در فضای مجازی مهیا می‌کنند.

بر اساس این خبر، به ۱۳ ویدئویی که تا روز ۱۳ آبان (روز دانش‌آموز) بیشترین رای مردمی را کسب کنند، کارت هدیه ۵۰۰هزار تومانی هدیه می‌شود.

برنامه‌های هفته ملی کودک در سال ۱۳۹۸ روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهر در تهران و سراسر کشور از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف و با شعار «آینده را باید ساخت» برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =