نمایش «کوکوی گردن دراز» در مرکز تئاتر کانون

نمایش «کوکوی گردن دراز» به کارگردانی مهدی مقیمی‌اسفندآبادی و محسن صفری هم‌زمان با هفته ملی کودک در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر روی صحنه می‌رود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش که با موضوع کودکان اوتیسمی تولید شده است و دو قصه را در دل هم به تصویر می‌کشد.

بر اساس این خبر، آهنگ‌سازی این اثر را رامین عبدالهی انجام داده و با توجه به موضوع نمایش «کوکوی گردن دراز» نویسنده در نمایش‌نامه از یاشار خدایی در زمینه پزشکی و از امیر مشهدی‌عباس در زمینه نویسندگی مشاوره گرفته است.

بر همین اساس در این نمایش امید انصاری طراح صحنه و منصوره کریمی طراح پوستر و بروشور هستند و ملیحه مقیمی‌اسفندآبادی به عنوان دستیار کارگردان، مهبد فیضی به عنوان طراح حرکت فرم، مریم رادپور به عنوان طراح لباس و دوخت، هدی رودبار به عنوان طراح ماسک و ساخت و محمدرضا شاملو به عنوان طراح نور این گروه را همراهی می‌کنند.

نمایش «کوکوی گردن دراز» به ماجرای گروهی از بچه‌ها می‌پردازد که می‌خواهند تئاتر اجرا کنند ولی یکی از دوستان هم‌گروه‌شان که دارای اختلال اوتیسمی است، پیوسته کار را با مشکل مواجه می‌کند تا جایی که بچه‌ها تصمیم بر حذف او، از صحنه نمایش می‌گیرند، اما مربی تئاتر با بهره‌گیری از توان بچه‌ها ماجرای دیگری را کلید می‌زند.

در عین حال در این نمایش عباس شاهچراغی مدیر صحنه است و ملیحه مقیمی‌اسفندآبادی، سمیه سلمانی، رسول استواری، حسین ابراهیم‌زاده، پوریا تجلی‌تهرانی، مبین حدادی، هستی کریمیان، ستایش صحبتی، مهرگان کاشی و روژینا امیرشهرستانی بازیگران آن هستند.

تئاتر «کوکوی گردن دراز» از ۱۵ مهر ۱۳۹۸ هر روز ساعت ۱۷ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان واقع در پارک لاله تهران پذیرای علاقه‌مندان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ذخیره جا با شماره تلفن ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =