کد خبر: 295453
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
فراخوان سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی منتشر شد

فراخوان سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب‌بازی از سوی اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به‌گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ایده‌پردازان و طراحان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران در بازه زمانی ۱۵ بهمن تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ فرصت دارند با مراجعه به تارنمای رویداد ملی ایده‌آزاد به نشانی www.ideaazad.ir و مطالعه شرایط عمومی اقدام به ثبت‌نام کنند.

بر اساس این فراخوان  شرکت کنندگان پس از ثبت‌نام روز ۲۰ اسفند در یک نشست توجیهی و پس از انتخاب آثارشان از سوی هیئت داوران اردیبهشت سال ۱۳۹۹ در دوره‌های آموزشی مرتبط با فعالیت‌های‌شان شرکت خواهند کرد و پس از راه‌یابی طرح و ایده به مرحله نهایی مورد تجلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت.

محسن حموله مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون درباره‌ی این رویداد توضیح داد: ایده‌های منتخب در نهایت در شورای تولید کانون، بررسی و در صورت دارا بودن شرایط، اقدام به تولید ایده‌های برگزیده خواهیم کرد.

سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی با همکاری موسسه فرهنگی هنری چهارباغ و هدف شناسایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان و کمک به رشد و هدایت و نمایاندن قابلیت‌ها و ایده‌های نو در صنعت اسباب‌بازی بهار ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

فراخوان کامل این رویداد همچنین در سایت خبری کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی www.kanoonnews.ir  قابل دسترسی است.

فراخوان سومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =