کد خبر: 298205
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
افتتاح مرکز جدید کانون زبان ایران در بهبهان

مرکز آموزشی کانون زبان ایران، شعبه بهبهان عصر روز دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ با حضور مسئولان استانی و شهری در این شهرستان آغاز به کار کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مرکز آموزشی درحالی در خیابان ذوالفقاری، بلوار نیاکان، جنب ساختمان قلم‌چی کار خود را شروع کرده است که از این پس در آن زبان انگلیسی به دختران و پسران علاقه‌مند در هر سه گروه سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال آموزش داده می‌شود.

آیین افتتاح مرکز آموزشی کانون زبان شهرستان بهبهان، با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مدیر کانون زبان خوزستان، امام جمعه، بخشدار مرکزی و نماینده آموزش و پرورش شهرستان بهبهان برگزار شد.

یادآوری می‌شود کانون زبان استان خوزستان با ۱۰ مرکز آموزشی و حدود ۱۲هزار زبان‌آموز در شهرستان‌های اهواز، دزفول، آبادان و مسجد سلیمان در حال فعالیت است. در مراکز آموزشی استان خوزستان نیز زبان‌های انگلیسی، فرانسه، عربی، آلمانی و اسپانیایی در حال تدریس است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات با شماره ۵۲۸۷۳۲۸۸ -۰۶۱ تماس بگیرند و از شرایط و نحوه ثبت‌نام اطلاع یابند و یا به سایت www.ili.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =