بازدید نماینده مردم اسدآباد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از کانون پرورش فکری این شهر

نماینده مردم اسدآباد به همراه معاون عمرانی فرمانداری شهرستان چهارشنبه ۲۱ آبان ماه از کانون پرورش فکری این شهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز فرهنگی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد به اتفاق هیئت همراه از کانون پرورش فکری این شهر بازدید کرد.
سرمدی ضمن تقدیر از همکاران و مجموعه کانون و تلاش‌های جهادگونه‌ی آنها در ایام بیماری کرونا نقش فرهنگی و تربیتی کانون را برای کودکان و نوجوانان بسیار مفید و موثر دانست.
‏عضو کمیسیون اجتماعی مجلس هم‌چنین با توجه به جمعیت شهرستان، فضای فرهنگی کانون را برای کودکان و نوجوانان این شهر ناکافی دانست و گفت: در این خصوص از همه توان خود جهت توسعه کانون استفاده خواهیم کرد.
در ابتدای این جلسه، مژگان هادی مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری اسدآباد، با ابراز خرسندی از حضور مسئولان در کانون، خواستار توجه بیش از پیش آنها به این مکان فرهنگی شد و گفت: با توجه به ظرفیت دانش‌آموزی شهرستان، نیاز به احداث مرکز فرهنگی‌هنری دیگری ضروری است.
وی ضمن تقاضای توسعه و تجهیز فضای کنونی مرکز به احداث و استقرار فضای جدیدی در نقطه دیگری از شهر تاکید کرد.
در ادامه محمدحسن مرسلی مربی سیار روستایی مرکز اسدآباد نیز گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های خود در سطح روستاهای شهرستان ارائه داد.
در پایان لیلا امیدی معاون عمرانی فرمانداری نیز ضمن تشکر از تلاش و کوشش همکاران کانون، خدمات آنها را علی‌رغم اعتبار کم و نیروی انسانی محدود، ارزشمند خواند و خواستار برگزاری جلسه‌ای جهت جذب اعتبارات و توسعه کانون از سوی مسئولان استانی و فرمانداری شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =