کد خبر: 301674
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
بازدید 184
بازدید سرپرست اداره کل کانون فارس از مرکز فرهنگی هنری نی‌ریز

سعیدرضا کامرانی، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با حضور در مرکز فرهنگی هنری شهرستان نی‌ریز، ضمن بازدید از مرکز با مربیان به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در این بازدید که ۲۰ آذر ۱۳۹۹ صورت گرفت،  سعید رضا  کامرانی از تلاش کارکنان مرکز فرهنگی هنری نی‌ریز در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری و به‌ویژه تولید محتواهای مناسب پیک امید مجازی کشور، برگزاری مستمر فعالیت‌های کانون به صورت مجازی در راستای حفظ روحیه امید و نشاط کودکان و نوجوانان، همکاری در پیشبرد انجمن‌های کانون به ویژه انجمن نمایش کانون استان که از سوی  محمدجواد  علیمردانی، مربی کتابخانه‌ی سیار مرکز نی‌ریز پیگیری می‌شود و شرکت و همکاری در برنامه‌های استانی، قدردانی و در خصوص مسائل و مشکلات موجود با مربیان به بحث و تبادل‌نظر پرداخت.

سرپرست کانون فارس توسعه فعالیت‌های کانون از ۴۲ به ۶۲ فعالیت را چشم‌انداز آینده عنوان و اجرای مناسب آن را مستلزم  همراهی مربیان، اعضاء و خانواده‌ها دانست.

او اظهارامیدواری کرد که پیرو مکاتبات انجام شده با نماینده‌ی  مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی در آینده‌ای نزدیک، اتفاق‌های خوبی در حوزه فرهنگ این سه شهرستان رقم بخورد.

در ادامه این بازدید، مسوول مرکز نی‌ریز ضمن قدردانی از حضور و مساعدت سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری استان و همراهی‌های هم‌دلانه مربیان مرکز، فعالیت‌ها، نیازها و اولویت‌های کاری مرکز را برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =