کد خبر: 301732
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
بازدید 33
حضور کاروان پیک امید در مناطق حاشیه های استان یزد

راه اندازی کاروان پیک امید در جهت پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان همراه با آغاز هفته ملی کودک در مناطق حاشیه شهرآغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در دیدار سید حسین پیغمبری بامدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با سعید پرویزی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، سعید پرویزی به تشریح وضعیت و اقدامات انجام شده در حوزه آموزش کودکان اتباع خارجی استان پرداخت و  فعالیت‌های کانون را به لحاظ تاثیرگذاری فرهنگی ارزشمند دانست.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی بیان کرد این آمادگی وجود دارد تا اولویت‌های پژوهشی مجموعه را با طرح و برنامه‌های بنیادی کانون پرورش فکری گره زده و از ظرفیت های مجموعه در حوزه‌ی تخصصی کودک و نوجوان بهره‌مند شویم.

در ادامه "حسین پیغمبری"مدیرکل کانون پرورش فکری استان ضمن ارائه آمار از حضور کودکان و نوجوانان اتباع خارجی در مراکز کانون  تصریح کرد:کانون پرورش فکری با راه اندازی کاروان امداد (پیک امید ) در مدارس مناطق کمتر برخوردار در حاشیه شهر نسبت به برگزاری فعالیت های متعدد از جمله تئاتر ،سرود ، شعر ، نقاشی و ... در جهت پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان اقدام خواهد نمود.این کاروان به مناسبت هفته ملی کودک در حاشیه های شهر یزد آغاز به کار خواهدنمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =