گفت‌وگوهایی با موضوع کودک و نوجوان در برنامه صبحگاهی شبکه چهار

کارشناسان و متخصصان حوزه کودک و نوجوان به مناسبت هفته پژوهش میهمان یک برنامه زنده تلویزیونی در شبکه چهار سیما می‌شوند و به طرح موضوع‌های پژوهشی در این حوزه می‌پردازند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برنامه زنده مجله صبحگاهی «طلوع» شبکه چهار سیما با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر روز ساعت ۹ صبح، میهمانانی را دعوت کرده است تا موضوع‌های پژوهشی حوزه کودک و نوجوان با این کارشناسان و متخصصان به بحث و گفت‌وگو بگذارد.
این گفت‌وگوها در چهارچوب دوازدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش با شعار «از مساله‌شناسی تا آینده پژوهی (آینده ساختنی‌ است)» از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری با همکاری شبکه چهار سیما تدارک دیده شده است.
بر این اساس صبح روز دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ مهدی طغیانی دارای مدرک دکتری علوم اقتصادی و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این برنامه به موضوع «مساله‌شناسی اقتصادی در حوزه کودک و نوجوان» می‌پردازد.
در ادامه، میهمان دومین برنامه در روز سه‌شنبه ۲۵ آذر، محبوبه اسپیدکار روانشناس است که موضوع «کاوش‌گری و تفکر پژوهشی در کودک و نوجوان» را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.
همچنین در روز چهارشنبه ۲۶ آذر، سینا کلهر استاد دانشگاه و صاحب‌نظر در حوزه سیاست‌گذاری فرهنگی با موضوع «مساله‌شناسی فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان» و روز شنبه ۲۹ آذر علیرضا زمانی پژوهش‌گر با موضوع «بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) به عنوان ابزاری در خدمت پژوهش» میهمان برنامه زنده مجله صبحگاهی «طلوع» شبکه ۴ سیما خواهند بود.
این گفت‌وگوها به مدت چهار روز با اجرای محمدرضا مقدسیان از روز دوشنبه ۲۴ تا چهارشنبه ۲۶ آذر و روز شنبه ۲۹ آذر ساعت ۹ صبح از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =