کد خبر: 301798
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
بازدید 148
نقد قصه‌های طنز در انجمن قصه‌گویی کانون سمنان

پانزدهمین‌جلسه‌ی مجازی انجمن قصه‌گویی کانون سمنان با نقد و بررسی قصه‌های طنز در بستر فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، سکینه پارسا کارشناس فرهنگی و نماینده انجمن قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از برگزاری پانزدهمین‌جلسه‌ی مجازی این انجمن در روز یک‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ خبر داد و گفت: در این جلسه، مربیان و اعضای انجمن ضمن آشنایی با قصه‌های طنز به نقد و بررسی قصه‌ی «مرد خیاط» با اجرای نادر کامجو مربی فرهنگی مجتمع و مرکز فرهنگی‌هنری سیار شهری کانون سمنان پرداختند.

پارسا اظهار داشت: برگزیده جشنواره‌ی استانی قصه‌گویی کانون سمنان در سه اپیزود، قصه‌ی «مرد خیاط» را به زبان طنز روایت کرد که با استقبال و ابراز خرسندی اعضا و مربیان انجمن روبه‌رو شد.

وی درخصوص روند برگزاری جلسه‌ی نقد قصه، یادآور شد: آثار پس از آسیب‌شناسی و رفع نواقص اولیه، تصویربرداری شده و در صفحه‌ی اینستای انجمن قصه‌ی کانون سمنان بارگذاری می‌شود و در ادامه، جلسه‌ی نقد اثر با دعوت از قصه‌گوی منتخب، برگزار و اثر ارائه‌شده از سوی اعضا و مربیان انجمن، نقد و بررسی می‌شود و قصه‌گو بایست به پرسش‌های احتمالی اعضا پاسخ دهد.

پارسا در پایان تصریح کرد: اعضا و مربیان انجمن قصه کانون استان سمنان در نقد قصه‌ی «مرد خیاط» به زمان اجرای قصه، زبان و بیان قصه‌گو، لحن قصه، ابزار کاربردی در قصه، شخصیت قصه، ورود و شروع قصه، اشاره داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =