نهمین نشست مجازی انجمن ادبی کانون استان قزوین

واحد آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین، نهمین نشست مجازی انجمن ادبی استان را همراه با گرامی‌داشت پنجمین سالگرد افتتاح آن برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، نهمین نشست مجازی انجمن ادبی نوغزل در تاریخ 27 آذر 1399، با حضور «مژده اروجی» مدیرکل کانون استان قزوین و مربیان و اعضای ادبی استان با محوریت شعر برگزار شد.

در آغاز «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان قزوین همراه با تبریک پنجمین سالگرد افتتاح این انجمن، از تلاش ارزشمند دست اندرکاران برگزاری نشست‌های این انجمن قدردانی کرد.

در ادامه «مهدی مردانی» کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون که اداره این انجمن‌ را بر عهده دارد، با ارسال تصاویری از نشست‌های حضوری این انجمن در گذشته، یاد و خاطره همراهی خوب اعضا با این انجمن را گرامی داشت.

درادامه اعضا و مربیان سروده‌های خود را به اشتراک گذاشتند که توسط حاضران در این انجمن مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است،انجمن ادبی نوغزل کانون استان قزوین، آخرین پنج شنبه هر ماه با حضور اعضا، مربیان و سایر افراد علاقه‌مند، نشستی را در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین برگزار می‌کرد که در دوره فاصله گذاری اجتماعی به سبب گسترش بیماری کرونا، این نشست به صورت مجازی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =