کودکان و نوجوانان لیکک و لنده ای پیروزی انقلاب  را به تصویر کشیدند

با حضور مسئولان شهرستان‌های لنده و لیکک کودکان کودکان و نوجوانان این دو شهرستان با برپایی ایستگاه نقاشی پیروزی انقلاب اسلامی را به تصویر کشیدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد، کودکان و نوجوانان شهرستان لنده و لیکک با برپایی ایستگاه نقاشی پیروزی انقلاب اسلامی را به تصویر کشیدند.
این ایستگاه نقاشی با همکاری فرمانداری ، کتابخانه ها ، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در محل مرکز فرهنگی هنری این شهرستان برگزارگردید.
کودکان با بیان تصورات ذهنی خود در قالب نقاشی پیروزی انقلاب اسلامی را به تصویر کشیدند.
در  پایان این ایستگاه نقاشی به نفرات برتر به رسم یادبود جوایزی اهداء گردید.
برپایی ایستگاه نقاشی با حضور کودکان شهرستان لیکک
اعضای مرکز فرهنگی هنری لیکک به مناسبت دهه فجر با برپایی ایستگاه نقاشی گرد هم آمدند.
این کودکان خوش‌ذوق شهرستان بهمئی با برپایی ایستگاه نقاشی در  مرکز فرهنگی هنری لیکک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری لیکک هدف از برپایی این ایستگاه نقاشی را ارج نهادن و ارزش‌گذاری کودک بیان کرد و گفت: این کودکان با حضور در اجتماع با مسایل روز اجتماعی، اعتقادی و فرهنگی جامعه خود آشنا می‌شوند.
سهیلا داشاب با بیان اینکه برگزاری این برنامه‌ها سبب تقویت روحیه کودکان برای حضور در جامعه و سازگاری آنها با محیط اطراف می‌شود، افزود: کانون پرورش فکری لیکک به منظور گرامیداشت دهه فجر و انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به قشر کودک و نوجوان تصمیم به برپایی ایستگاه نقاشی گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای استعدادیابی و شکوفایی خلاقیت‌های کودکان بسیار مفید بوده و سبب تقویت آنها با آموزه‌های دینی و مذهبی می‌شود.
گفتنی است :این ایستگاه نقاشی به همت مرکز فرهنگی هنری لیکک و فرهنگ و ارشاد اسلامی ،شهرستان بهمئی برگزار گردید.
در  پایان این ایستگاه نقاشی به نفرات برتر به رسم یادبود جوایزی اهداء گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =