کد خبر: 303343
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۸
بازدید 126
 تجدید میثاق با شهدا

مربیان و کادر اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با حضور بر مزار شهیدان انقلاب اسلامی یاد ایشان را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره ‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد ،به مناسبت ایام الله دهه فجر سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری به همراه همکاران اداره استان ، نمایندگان مراکز فرهنگی هنری استان ونماینده اعضای کانون با حضور بر مزار شهیدان با این سرافرازان تجدید بیعت کردند.

سید حسین پیغمبری بیان نمود: با توجه به فرارسیدن چهل‌ودومین سالروز پیروزی انقلاب و مرور خاطرات آن روزها، یاد و خاطره‌ی شهیدان و ذکر جانفشانی آنان بیش از پیش، جای خالی این عزیزان را در میان مردم پررنگ‌تر می‌کند.مردم ایران نیز همواره در مراسم گوناگون بر مزار این عزیزان، که جان خویش را برای پیروزی انقلاب و تثبیت آن اهدا کردند، حاضر شده و با ایشان و آرمان‌های بلندشان تجدید میثاق می‌کنند و غبار فراموشی را از خاطر می‌زدایند.

در همین راستا اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز همراه و همگام با همه‌ی مردم یکبار دیگر با حضور بر مزار این شهیدان از آنان تشکر کردند و با ذکر فاتحه و اهدای گل یاد و نام آنان را زنده نگه داشتند و با شهیدان پیمان بستند که راه آنان را ادامه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =