آیین تقدیر از کودکان و نوجوانان برگزیده استان اصفهان در مسابقات و فراخوان های بین المللی

مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات و فراخوان های بین المللی به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور مدیر کل کانون استان اصفهان، معاون فرهنگی سازمان ارشاد اسلامی و مدیر ستاد اقامه نماز استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، سید محمد قلمکاریان ضمن اشاره به کسب ٧٠ رتبه برگزیده توسط کودکان و نوجوانان استان اصفهان در مسابقات و فراخوان های بین المللی گفت: با بستر سازی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در آینده ای نزدیک شاهد کسب افتخارات بسیاری از سوی آنان خواهیم بود. 

مدیر کل کانون به تفاهم سازنده کانون پرورش فکری استان اصفهان با ستاد اقامه نماز اشاره کرد و گفت: طرح تسنیم و طرح فدک در راستای پرورش دینی، آموزش مهارت اسلامی، آموزش قرآن کریم و احادیث در قالب بازی در مرکز تخصصی نماز کانون انجام می شود. 

قلمکاریان طرح هاتف را در راستای هدایت استعداد ها و توان افزایی کودکان و نوجوانان نام برد و افزود: فردی که به عنوان عضو وارد کانون می‌شود کارنامه‌ای خواهد داشت که ویژگی‌های فردی، خانوادگی، استعداد و توانمندی‌هایش در آن مشخص شده تا مربی بداند فرد عضو شده در چه زمینه‌هایی امکان رشد دارد.

حجت الاسلام ابراهیم رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: در تعبیر آیات قرآنی به سعاتمندی و خوشبختی انسان در عبودیت و خواندن نماز اشاره شده و نقش کانون پرورش فکری ایجاد انگیزه و شناخت نماز است.  

وی افزود: مربیان فرهنگی، هنری، ادبی و دینی کانون پرورش فکری با توانمدی و خلاقیت های منحصر به فرد خود می توانند کودکان و نوجوانان را در شناخت نماز یاری کنند. 

شایان ذکر است شش برگزیده مسابقات و فراخوان های بین المللی به نمایندگی از ۴٢ برگزیده در این مراسم حضور داشتند و به صورت مجازی مربیان، کارشناسان مراکز کانون و علاقه مندان در این مراسم شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =