هم‌اندیشی مدرسان دانشگاه و کانون زبان ایران

استادان دانشگاه در رشته‌های آموزش زبان‌های خارجی با مدرسان کانون زبان ایران روز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ نشست هم‌اندیشی برگزار می‌کنند.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست در زمینه آموزش زبان‌های انگلیسی، فارسی، عربی، فرانسه، آلمانی و روسی، یادگیری الکترونیکی، پژوهش‌های کاربردی و توسعه بازار کیفیت محور آموزش زبان بحث و گفت‌وگو می‌شود.
بر اساس این خبر این نشست هم‌اندیشی با هدف بررسی چگونگی نظام‌مند کردن همکاری‌های دانشگاه و کانون زبان ایران، گسترش پژوهش‌های کاربردی با رویکرد کمک به شناخت و حل مسایل آموزش زبان‌های خارجی و راه‌اندازی مدیریت فرآیند تولید، تحلیل و نشر داده‌های پژوهش‌های کاربردی خاص دوره‌های تحصیلات تکمیلی برگزار می‌شود.
 در همین‌حال در نشست هم‌اندیشی مدرسان دانشگاه و کانون زبان ایران، سه استاد بین‌المللی ایرانی در رشتۀ آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه‌های ترکیه، استرالیا و آمریکا و دو مدیر طراز اول یادگیری الکترونیکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بیش از یک‌صد مدرس برجسته‌ی حوزه آموزش زبان‌های خارجی دانشگاه‌های کشور، حضور دارند.
این نشست قرار است در یک پنل عمومی و چهار پنل تخصصی با موضوع‌های تربیت معلم، رویکردها و محتوا، یادگیری الکترونیکی و ارزشیابی و توسعه‌ی بازار کانون زبان ایران برگزار شود.
نشست هم‌اندیشی مدرسان دانشگاه و کانون زبان ایران روز دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ به صورت ترکیبی (حضوری-مجازی) برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند این مراسم را به‌صورت زنده از صفحه‌ی اینستاگرام‌به‌نشانی ilinews و آپارت ilichannel مشاهده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =