کد خبر: 306796
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
سه سرگرمی و بازی جدید کانون رونمایی می‌شود

سه عنوان سرگرمی جدید کانون در آیینی با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ رونمایی می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بازی‌های رومیزی «هفت گنبد» و «تتابرد» و بازی موبایلی «حروف‌چین» عنوان این سرگرمی‌ها هستند که با حضور مسئولان کانون و طراحان و تولید کنندگان این بازی‌ها رونمایی می‌شود.
بازی رومیزی «هفت گنبد» برگرفته از منظومه هفت پیکر نظامی گنجوی از مجموعه «میز بازی ایرانی» با طراحی امین عبدالملکی و فرشید سوادکوهی یکی از این سرگرمی‌هاست که رونمایی خواهد شد.
این سرگرمی یک بازی کارتی دو نفره برای گروه سنی بالای ۱۲ سال است که بر محور استراتژی‌های تصمیم‌گیری طراحی شده است. بازیکنان در نقش زمین و آسمان با تصمیم بر سرانجام اعمال نیک در تلاش به دست آوردن روزهای هفته هستند.
سرگرمی «تتابرد» نیز با طراحی مهدی پورمطلب‌روشنده اولین بازی از مجموعه بازی‌های تتا (تقلید، ترکیب و ابداع) است که از طریق بازی می‌تواند بسیاری از مباحث علمی و مهارتی را به روش سرگرم کننده به کودکان بالای شش سال آموزش دهد.
«حروف‌چین» با طراحی مصطفی کیوانیان نیز یک بازی موبایلی در بستر اندروید است که حافظه کاری و دایره لغات و اطلاعات عمومی و اشعاری که در حافظه دارید را به چالش می‌کشد.
این سرگرمی که خود دارای چهار بخش بازی با کلمات (حرف چین)، بازی اطلاعات عمومی (شرح چین)، اشعار (شعرچین) و مسابقه چند نفره است به نوعی اولین بازی موبایلی تولید شده در کانون است که برای گروه سنی هفت سال به بالا طراحی شده است.
مراسم رونمایی از این سه سرگرمی ساعت ۱۱ تا ۱۳ روز سه‌شنبه ۱۹ مراد ۱۴۰۰ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

یادآوری می‌شود این آیین به صورت زنده از صفحه اینستاگرام اداره کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون به نشانی پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =