برنامه‌ریزی‌ها باید متناسب با نیازهای امروز جامعه باشد

مدیرعامل در گفت‌وگوی مجازی با کارشناسان و کارکنان ستادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر لزوم توجه بیشتر به خلاقیت، نوآوری و برنامه‌های متناسب با نیاز امروز جامعه هدف تاکید کرد.

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در این نشست که صبح روز ۱۹ مرداد هم‌زمان با اولین روز محرم سال ۱۴۴۳ هجری قمری برگزار شد ضمن گرامی‌داشت این ایام گفت: واقعه عاشورا درس‌های زیادی دارد که لازم‌است با مطالعه دقیق‌تر آن همواره در زندگی‌ و کارمان آن‌ها را مرور کنیم.
وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهادی مهم در حوزه‌ی تربیتی است که تاثیر تلاش‌های کارکنان آن در حوزه‌های مختلف تولید و فرهنگی همیشه ماندگار بوده است.
مدیرعامل کانون یادآور شد: هر دستورالعمل، نامه، گفت‌وگو و حتی واژه‌هایی که به‌کار می‌بریم می‌تواند بر فعالیت‌های مربیان و اعضای کانون در مراکز فرهنگی‌هنری تاثیرگذار باشد بنابراین هرگز نباید آن‌ها را حتی در حد اندک دست‌کم بگیریم.
وی ادامه داد: باید تلاش کنیم کارنامه‌قابل قبولی از خود به‌جا بگذاریم که در آینده بتوانیم به آن افتخار کنیم و این مهم با خودارزیابی و خودآموزی با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و اسلامی به‌ویژه در این روزهای کرونایی که فرصت‌های بیشتری در اختیار داریم امکان‌پذیر است.

علی‌اکبرزاده با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»   بر تلاش برای شناسایی مسایل و مشکلات و رفع موانع برای حرکت روبه‌جلو فعالیت‌های کانون تاکید کرد.
وی با بیان این‌که برای اثرگذاری بیشتر نیازمند دانش‌های جدید هستیم خاطرنشان کرد: اگر اطلاعات به‌روز داشته‌باشیم و از اتفاق‌های تازه در دنیا باخبر باشیم در حیطه وظایف تخصصی خود می‌توانیم به ایده‌های نو دست پیدا کنیم و اتفاق‌های خوبی را رقم بزنیم.
مدیرعامل کانون ادامه داد: برای رسیدن به خلاقیت و نوآوری قبل از تامین نیازهای چرخه‌ی کاری به تامین نیازهای درونی خود باید بیندیشیم و توانایی‌های خود را گسترش دهیم تا بتوانیم در فضای کاری هم جنب‌وجوش ایجاد کنیم.
وی بار دیگر بر توجه به شعار مربی، مرکز و عضو محوری کانون در دوره مدیریت جدید تاکید کرد و اظهار داشت: رشد و ارتقای مراکز فرهنگی‌هنری در سایه‌ی تقویت توانایی و دانش مربیان و امکانات امکان‌پذیر است و اگر این‌ها هم‌سو با هم حرکت کنند می‌توان به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با تلاش تمامی کارکنان مجموعه کانون از کارشناسان و مربیان کانون گرفته تا اهالی قلم، هنرمندان و تولیدکنندگان محتواهای مورد نیاز بتوانیم کارنامه قابل قبولی در زمینه خدمت به کودکان و نوجوانان از خود برجای گذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =