اختتامیه مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

آیین اختتامیه‌ی مرحله استانی بیست و سومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی با حضور مسوولان استانی، مدیر کل کانون استان و داوران به صورت مجازی برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، در ابتدای این نشست مدیرکل کانون استان ضمن خوش‌ آمدگویی و تشکر از حضور داوران مطالبی در باب حضور پررنگ‌تر مربیان و اعضا در جشنواره‌های قصه‌گویی پیش رو ایراد کرد. 

کبری اخلاقی‌نیا اظهار داشت: امروزه شعار "در زندگی پیشرفتی برایمان حاصل نخواهد شد مگر اینکه خلاق و نوآور باشیم"پیش روی همه برنامه ریزان و مدیران و سیاست گذاران فرهنگی است. 

وی افزود:از آنجایی که مدیران فرهنگی و آموزشی وظیفه رشد و خلاقیت کودکان را بر عهده دارند ،برای نیل به این منظور باید در جهت استفاده صحیح و جهت‌دار از استعدادهاو توانایی‌های آنها گام بردارند. 

اخلاقی نیا ادامه داد:بنابراین همواره در پی یافتن راهی برای ارتقای خلاقیت کودکان هستند و این تکلیفی است که بر عهده‌ی همه‌ی ما نهاده شده است. 

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد:جذابترین این روش‌ها از کانال قصه‌گویی می‌گذرد .

سپس در ادامه هیئت داوران بیست و سومین جشنواره‌ی بین المللی قصه‌گویی استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای جهت بهبود هر چه بهتر جشنواره مطالب مفیدی را ایراد نموده و  برگزیدگان اول تا سوم بیست وسومین جشنواره‌ی بین المللی قصه‌گویی مرحله ی استانی را  به شرح زیر اعلام کردند. 

بخش زنان و مردان 
نفر اول :فاطمه محمدی با قصه احمییل و مو معیل
نفر دوم :جمیله فلاحی با قصه علی میشه زا
نفر سوم :یاسر خالقی آتشگاه با قصه دیو ودختر

شایسته‌ی تقدیر "فاطمه عالی‌نژاد" با قصه‌ی قصه زندگی من

در بخش دختران و پسران 
نفر اول: فاطمه عربی با قصه بخت بیدار 
نفر دوم :ساغر صفری با قصه دنیا چقدر بزرگ است
نفرسوم:ابوالفضل ابوطالبی نژاد با قصه گربه اسب سوار 
و شایسته تقدیر "فاطمه عزت خواه"  با قصه دورودی خوکش ، "ایلیا خدیوی" با قصه کندوی عسل و "سامیار رستگار" با قصه  چوپان دروغگو

پاییزه طاهری، سیده کلثوم صداقتی نیا و کوروش شمس داوری مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی را بر عهده داشتند.

گفتنی است بیش از ٨٠ اثر قصه‌گویی در بخش های مختلف جشنواره قصه‌گویی به دبیرخانه استانی ارسال شد که پس از داوری از دوبخش "زنان و مردان" و "دختران و پسران" سه نفر به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =