۲۰۰ برنامه ویژه کودکان و نوجوانان در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از اجرای۲۰۰ برنامه ویژه کودکان و نوجوانان در هفته دفاع مقدس استان مازندران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، محمد علی یزدان شناس در این خصوص گفت: با تشکیل ستاد گرامی‌داشت سالگرد هفته دفاع مقدس استان، کمیته کودک و نوجوان هفته دفاع مقدس در این اداره کل تشکیل و متناسب با شرایط کرونایی با رویکرد مجازی برنامه‌های متعدد فرهنگی، هنری و ادبی در سطح مراکز فرهنگی هنری استان مازندران پیش بینی شده است.

او رویکرد برنامه‌های امسال را فعالیت در حوزه تولید محتوای مجازی عنوان نمود و افزود: این کمیته تلاش دارد با انتقال مفاهیم دفاع مقدس به کودکان ونوجوانان این نسل را با اهمیت این موضوع مهم آشنا سازد  به همین منظور توجه به کیفیت اجرای برنامه‌ها و مفاهیم مورد نظر همواره مورد توجه کارشناسان کانون بوده است.

رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامی‌داشت دفاع مقدس در استان مازندران به آمار برنامه‌های اجرایی این کمیته اشاره نمود و اظهار کرد: در مجموع بیش از ۲۰۰ برنامه پیش بینی شده که از این میان ۱۵۶ برنامه فرهنگی،۲۹  برنامه هنری و ۱۷ برنامه ادبی است.

یزدان شناس خاطرنشان کرد: با توجه وضعیت ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی هنری کانون، این برنامه‌ها عمدتا در بستر فضای مجازی به صورت تولید محتوای فرهنگی اجرا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =