گزارش نماینده ایده‌آزاد در سمپوزیوم طراحی اسباب‌بازی هندوستان

نماینده رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گزارشی از این رویداد در سمپوزیوم طراحی اسباب‌بازی و نوآوری هندوستان ارائه می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علی شیرکرمی مسئول اجرایی رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی با هماهنگی شورای نظارت بر طراحی، ساخت و توزیع اسباب‌بازی به عنوان نماینده این رویداد در روز سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ تا ۱۸ (به وقت محلی) به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این رویداد در سمپوزیوم طراحی اسباب‌بازی و نوآوری هندوستان خواهد پرداخت.
سمپوزیوم طراحی اسباب‌بازی و نوآوری هندوستان از ۳۱ شهریور تا ۱۵ مهر ۱۴۰۰ از سوی موسسه ملی طراحی این کشور با موضوع‌های متنوعی همچون یادگیری از طریق بازی، بازی‌های سنتی و دست‌ساز، بازی‌های دیجیتال و آنلاین و آموزش طراحی اسباب‌بازی در صنعت اسباب‌بازی به صورت وبینار برگزار خواهد شد.
بر همین اساس، این موسسه‌ی طراحی یکی از برترین مراکز آموزش و پژوهش در حوزه طراحی در کشور هندوستان به شمار می‌رود.
در این سمپوزیوم سخنران‌هایی از کشورهای هندوستان، سوئد، آلمان، دانمارک و ایران درباره موضوع‌هایی در باره طراحی اسباب‌بازی و نوآوری گفت‌وگو خواهند کرد.
موسسه ملی طراحی هندوستان با توجه به ارتباطات بین‌الملی ایجاد شده در چهارمین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی، از برگزارکنندگان رویداد ملی ایده‌آزاد ایران دعوت کرده تا به توضیح و معرفی فعالیت‌های این رویداد در این سمپوزیوم بپردازند.


نشست ارائه گزارش نماینده‌ی ایده‌آزاد اسباب‌بازی ایران با موضوع آموزش و ترویج طراحی اسباب‌بازی بین موسسه‌های مختلف با حضور اساتید و متخصصان آموزش و طراحی اسباب‌بازی روز ۱۳ مهر برگزار خواهد شد.
علی شیرکرمی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی (دانشگاه علامه طباطبایی) است و تاکنون دو کتاب و دو مقاله علمی ترجمه کرده است.
دبیرخانه رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی تاکنون نشست‌های تخصصی با حضور اساتید دانشگاه و افراد متخصص در حوزه طراحی اسباب‌بازی از کشورهای ایتالیا، انگلستان، فرانسه، آمریکا، لهستان، آلمان و هندوستان برگزار کرده است.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر از برنامه‌ها و نشست‌های این رویداد می‌توانند به سایت http://nid.edu/toysymposium/ مراجعه کنند. شرکت در تمامی نشست‌ها رایگان است.
شرکت کنندگان همچنین می‌توانند در طول برنامه سمپوزیوم از نمایشگاه مجازی این موسسه، شامل فعالیت‌های پژوهشی و طراحی‌های اسباب‌بازی‌ نیز دیدن کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =