راه‌یابی پویانمایی کانون به جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان

پویانمایی «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» به کارگردانی صادق جوادی به بخش ملی سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل کانون، فهرست آثار «پویانمایی کوتاه» پذیرفته شده در جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در حالی اعلام شد که فیلم کوتاه «بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر»   به تهیه‌کنندگی امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این رویداد هنری حضور دارد.
این پویانمایی بر اساس کتابی با همین نام نوشته احمدرضا احمدی ساخته شده است. در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: دختر منتظر رسیدن مرد است. کبوتر نامه مرد را به او می‌رساند. مرد سوار کشتی می‌شود. طوفان پاییزی همه چیز را به لرزه در می‌آورد. همه افسرده و ناامید هستند. کبوتر اما منتظر نمی‌ماند تا بهار فرا رسد و جست‌وجو را آغاز می‌کند.
این انیمیشن پیش‌تر در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان بنگلادش، جشنواره فیلم کوتاه تهران و چهل‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه مونترال کانادا به نمایش در آمده است.
«بادهای پاییزی، بادهای بهاری و دو کبوتر» تندیس زرین پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد را در فهرست افتخارات خود ثبت کرده است.
سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان، به دبیری علیرضا تابش از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با شعار «سینما، سرزمین خیال» برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =