حضور همکاران و اعضای کانون سیستان و بلوچستان در مصلاهای استان

هم‌زمان با فرارسیدن هفته ملی کودک همکاران و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با حضور در مصلاهای استان و همراه با دیگر کودکان حاضر در نماز جمعه هفته ملی کودک را جشن گرفتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، همکاران و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون با حضور در مصلاهای استان نخستین روز هفته ملی کودک را جشن گرفتند.

با توجه به اعلام ستاد کرونا و برداشته شدن برخی از محدودیت‌ها، در نخستین روز هفته ملی کودک که با عنوان «کودک؛ صلح؛ بازی و نشاط» نام‌گزاری شده مصلاهای استان میزبان کودکان با نشاطی بود که برای جشن نخستین روز هفته‌ی خود در این مکان گرد هم آمده بودند.

فضاسازی بخشی از مصلا، برگزاری کارگاه‌های نقاشی، کاردستی و دلنوشته‌های ادبی فعالیت‌هایی بود که در این روز همراه با کودکان انجام شد.

در این روز همچنین تعدادی از کودکان، بیانیه‎ی روز کودک را برای دیگر دوستان خود و نمازگزارانی، که بعد از ادای نماز به جمع آنان اضافه شده بودند، خواندند و بخشی از حقوق خود را به آنان یادآوری کردند.

امامان جمعه نیز در جریان دیدار کوتاه خود با کودکان، هفته کودک را تبریک گفتند و با تشویق مخاطبان خود به تلاش و درس‌خواندن بیشتر برای آنان آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در حوزه‌ی سیستان این برنامه را به صورت مشترک برگزار کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =