ویژه‌برنامه‌های دومین روز هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در دومین روز هفته ملی کودک میزبان و مهمان کودکان در مراکز فرهنگی‌هنری و مدارس بودند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌های دومین روز هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی‌هنری استان برگزار شد.

در این روز تعدادی از مربیان با حضور در مدارس و اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی هفته ملی کودک را با میزبانان خود جشن گرفتند. این برنامه‌ها همسو با نام‌گزاری دومین روز این هفته(کودک، باورهای دینی و معنویت) انجام شد و همکاران با همراهی کودکان در کارگاه‌هایی چون نقاشی، کاردستی، ادبی و کاغذ و تا به این مهم پرداختند.

در مراکز فرهنگی‌هنری نیز همکاران برنامه‌های مشابهی را اجرا کردند. کتابخانه‌ی سیار شهری زاهدان نیز در ادامه‌ی حضور خود در مدارس حاشیه شهر شادی را برای کودکان به ارمغان برد و با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی لحظه‌های شادی را برای دانش‌آموزان خلق کرد.

گفتنی است در حوزه‌ی سیستان نیز که همکاران برنامه‌ی مشترکی را برگزار کردند، کتاب دعاهای زمینی پدر بزرگ، نوشته‌ی داگلاس وود از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی و نقد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =