بازدید کارشناسان کانون سیستان و بلوچستان از خانه‌های حمایت دادگستری

کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان هم‌زمان با سومین روز هفته ملی کودک با حضور در یکی از خانه‌های حمایت دادگستری نشست همکاری با فعالان این واحد برگزار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، کارشناسان کانون استان از خانه‌های حمایت دادگستری بازدید کردند.

در این بازدید، که به مناسبت سومین روز از هفته ملی کودک برگزار شد، همکاران کانون پس از آشنایی با فعایت‌های خانه‌های حمایت دادگستری، در خصوص همکاری‌های دو جانبه گفت‌وگو کردند.

برگزاری دوره‌های توانمندی دختران شامل برپایی کارگاه‌های فرهنگی و هنری چون سوزن‌دوزی، آینه‌دوزی، عروسک‌سازی و فراهم کردن شرایط عضویت کودکان در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله توافق‌هایی بود که با هدف آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها در جهت آگاهی از حقوق اعضای خانواده نسبت به یک‌دیگر صورت گرفت.

این بازدید به منظور آشنایی مربیان با حقوق کودکان و فعالیت‌های خانه‌های حمایت دادگستری توسط مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مسئولان دادگستری برنامه‌ریزی شده بود.

گفتنی است خانه‌های حمایت دادگستری با رویکرد مشاوره، آگاه‌سازی و برقراری صلح و سازش بین خانواده، پیگیری امور فرزندان خانواده‌های آسیب‌دیده، نظارت بر عملکرد خانه‌های بهزیستی، کمیته امداد و مراکز اصلاح و تربیت فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =