نمایشگاه تصویرگری «صدای پای آب» در کانون گشایش یافت

در دومین روز از هفته ملی کودک نمایشگاهی با عنوان «صدای پای آب» در مرکز تجربیات هنری و ایده‌های نو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گشایش یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط‌ عمومی و اموربین‌الملل کانون، کوروش پارسانژاد رییس مرکز تجربیات هنری و ایده‌های نو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه «صدای پای آب» حاصل تلاش گروهی از هنرمندان از قبیل: عبدالله حاجی‌وند، عباس قدیرمحسنی، سمائه شریفی، محمدحسین عماد و... است.
وی با اشاره به جایگاه مقدس آب در آثار دینی و ملی ایران افزود: کشور ما در منطقه‌ای قرار دارد که با مشکل کم‌آبی مواجه است، این موضوع بهانه‌ای شد تا جمعی از هنرمندان دور هم جمع شوند و آثاری را خلق کنند تا به کودکان و نوجوانان بیاموزیم از منابع آبی کشور بیشتر مراقبت کنند.
پارسانژاد اضافه کرد: در این نمایشگاه تصویرگری‌های مجموعه چهار جلدی کتاب «قصه‌های غولی» نوشته‌ی عباس قدیرمحسنی که از سوی سمائه شریفی تصویرسازی شده به همراه آثاری از عبدالله حاجیوند، محمدحسین عماد و زنده‌یاد مهرداد صحرایی با موضوع آب در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.
نمایشگاه «صدای پای آب» با حضور معاون تولید، دبیر هفته ملی کودک، مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون، رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی و جمعی از کارشناسان کانون روز شنبه ۱۷ مهر گشایش یافت.
 این نمایشگاه تا روز ۲۲ مهر ۱۴۰۰ هر روز ساعت ۹ تا ۱۴ در مرکز تجربیات هنری و ایده‌های نو کانون واقع در خیابان شهید مطهری، خیابان سلیمان‌خاطر، چهارراه نوبخت، پلاک۹۱ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.
لازم به یادآ وری است هفته‌ ملی کودک امسال یادواره شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای از ۱۶ مهر در سراسر ایران آغاز شده و تا روز ۲۲ مهر ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =