کودکان را با نقش حیاتی منابع طبیعی آشنا کنیم

دبیر هفته ملی کودک در حاشیه افتتاح نمایشگاه «صدای پای آب» گفت: باید کودکان را در شرایط امروز با نقش حیاتی و بی‌بدیل منابع طبیعی، محیط زیست و چگونگی بهره‌مندی از نعمت‌های الهی چون آب آشنا کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ابوالقاسم سلیمانی با اشاره به ضرورت توجه به عناصر مهمی چون شادی و امید برای کودکان خاطرنشان کرد: شادی و امید همچون دو بال در پرورش و تعالی رشد کودکان برای پرواز به سوی آینده‌ای روشن، لازم و قابل تأمل است.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اضافه کرد: هفته ملی کودک سرآغاز رویش جوانه‌های امید، شادی و نشاط در روح و جسم کودکان بعد از محدودیت‌های طولانی شیوع بیماری کروناست.
سلیمانی افزود: هفته ملی کودک سعی دارد نهال عشق، حال خوش و امید به آینده را در روح و جان کودکان متجلی کند تا ثمره آن درختی تنومند در آینده این مروز و بوم باشد.
دبیر هفته ملی کودک در پایان گفت: در ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک که خوشبختانه در اولین روز با استقبال خوبی هم مواجه شد تمام تلاش‌مان این بوده و هست که در اعتلاء و ارتقای پرورش روح و جسم کودکان گام‌های ارزنده برداریم تا حال خوش کودکی در زندگی سراسر رنگ و صداقت و پاک کودکان جاری و طنین‌انداز باشد.
هفته‌ ملی کودک، یادواره‌ شهید علی لندی، امسال با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سراسر کشور در حال برگزاری است و با توجه به شرایط کرونایی شهرها، برنامه‌ها در دو شکل مجازی و حضوری طراحی شده‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =