کد خبر: 309348
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
بازدید 50
سرلوحه قرار دادن مسئله پرورش به همراه آموزه های دینی

دیدار سرپرست و جمعی ازهمکاران کانون استان یزد با حضرت آیت ا... ناصری امام جمعه یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد؛ عالیه قوامی سرپرست کانون  به همراه کارشناسان این اداره کل  با "آیت‌الله ناصری" امام جمعه  یزد دیداروگفتگو کرد.

ابتدا عالیه قوامی  از فعالیت های کانون ونحوه ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان درایام کرونا و تشکیل 6دوره  کارگاه های تخصصی بر خط  در بخش های فرهنگی،هنری ، ادبی،مذهبی و علمی در بستر مجازی  گزارشی ارائه نمود.وی همچنین بیان کرد : هدف اصلی  فعالیت های کانون شکوفایی استعداد و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان عزیز است در  که با رویکرد خداشناسی و پرورش حس دینی  انجام می شود وی اضافه نمود در شرایط کنونی وبا توجه به شرایط بحرانی کرونا و محدود شدن حضور کودکان در ارتباطات اجتماعی نقش کانون بیش از پیش ضروری و تاثیر گزار است برای کودکانی که قریب دوسال از حقوق اولیه خود یعنی حق بازی ، شادی و نشاط اجتماعی محروم بوده اند و در این راستا آموزش و پرورش و کانون پرورش باید با تعامل و برنامه ریزی هدفمند و با حمایت سایر سازمان ها بستر مناسبی برای رشد کودکان و نوجوانان فراهم سازند.

"آیت‌الله محمدرضا ناصری" بیان نمودند :دغدغه اصلی تمامی فعالان و دست‌اندرکاران تعلیم و تربیت به خصوص در آموزش و پرورش و کانون پرورش باید تربیت نسلی مومن و انقلابی برای نظام باشد.

آیت ا... ناصری گفت: اگر مسایل اخلاقی ، دینی و معرفتی در بین کودکان و نوجوانان تقویت شود آن ها را دربرابر توطئه‌ های گسترده  استکبار مصون نگه می‌دارد و کانون پرورش فکری با سرلوحه قرار دادن مسئله پرورش به همراه آموزه های دینی می تواند راهگشای آینده ای روشن برای کودکان و نوجوانان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =