خوانش کتاب توسط عروسک‌ها در کانون البرز

اعضای انجمن هنرهای نمایشی کانون البرز، در یک ویژه برنامه به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی عروسک‌های دستکشی ساختند و قسمتی از کتاب را باعروسک‌ها خواندند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون البرز، این برنامه به صورت فرآیندی و در چند جلسه‌ی مجازی اجرا شد.

در جلسه‌ی اول فرزانه بدرپور، مربی فرهنگی مرکز مجتمع و مسوول انجمن هنرهای نمایشی کانون استان کتاب«کلوچه‌های خدا» تالیف «کلرژوبرت» را به اعضا معرفی کرده و از آن‌ها دعوت کرد که ضمن مطالعه‌ی این کتاب شخصیت مورد علاقه‌ی خود را از بین شخصیت های این داستان انتخاب کنند.

در جلسه‌ی بعد اعضا با الگو و مراحل ساخت عروسک‌ها آشنا شدند و در نهایت هر کدام از بچه‌ها با استفاده از عروسکی که خودشان ساخته بودند و بخش مورد علاقه‌شان از کتاب، ویدیوهای کوتاهی از خوانش کتاب توسط عروسک‌ها تولید کرده و به گروه مجازی انجمن ارسال کردند.

قرار است تا اول آذر ( پایان هفته‌ی کتاب‌خوانی) ارسال ویدیوها به گروه ادامه داشته باشد .

فرزانه بدرپور، مسوول انجمن هنرهای نمایشی کانون البرز هدف از برگزاری این ویژه برنامه را استفاده از قالب جذاب عروسکی به منظور  علاقه‌مند سازی کودکان و نوجوانان به مطالعه دانست .

گفتنی است فعالیت‌های ویژه هفته کتاب و کتابخوانی همزمان با سراسر کشور با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم » از ۲۴ آبان تا ۱ آذر ۱۴۰۰ در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =