همفکری، هم‌اندیشی و همیاری کار را به نتیجه خواهد رساند

مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری در دیداری با کارکنان مجتمع مرکزی کانون با آنان گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان در این  نشست که مدیران و کارشناسان مجتمع شهید ملک‌شامران کانون نیز در آن حضور داشتند با ابراز خرسندی از  دیدار، کنار هم قرار گرفتن کارشناسان کانون را نشان دهنده افکار و ایده‌های گوناگون و همچنین بروز خلاقیت دانست و گفت: این دیدار فرصتی است برای استفاده از دیدگاه‌ها و نظرات مختلف و با شنیدن نظرات و پیشنهادها می‌توانیم جدا از کمک و همفکری به یکدیگر، زمینه‌های رشد و تعالی کانون را بیش از پیش فراهم آوریم.
علی‌اکبرزاده ادامه داد: بسیاری از نظرات شما غیرمستقیم به‌دست ما می‌رسد و در جلسات استان‌ها هم موارد متعددی مطرح می‌شود. در مجموع احساس می‌کنم مشکلات در استان‌ها و مراکز مختلف به‌ویژه موارد تخصصی و کارشناسی تقریبا یکسان و مشابه است و تمام تلاشم در جهت ایجاد فضایی است که بهتر و مثمرثمرتر در مسیر اهداف عالی و ارزشمند کانون گام برداریم.
وی افزود: به نظر من مشکلات همیشه وجود دارد و باید تا جایی که می‌شود در زمینه حل مشکلات تلاش کنیم و بدون تردید ما به کمک هم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.


مدیرعامل کانون تصریح کرد: کار در کانون پرورش فکری شیرین است، چون می‌دانیم نتیجه‌اش اتفاق‌های خوبی خواهد بود. وقتی همدلی، همفکری و هم‌افزایی وجود داشته باشد بهتر و بیشتر می‌توانیم با تولید محصولات فرهنگی هنری بر کودک و نوجوان اثر می‌گذاریم و این اتفاق خوشایندی است و قطعاً باعث و بانی این کارها شما هستید.
علی‌اکبرزاده بعد از شنیدن صحبت‌ها و نظرات حاضران با بیان اینکه تمام مشکلات قابل حل است اظهار کرد: حتما پیگیر تمام مواردی که مطرح شد خواهم بود. شعار من این است که تمام کارها در کانون بخاطر مخاطب، اعضا و مراکز کانون انجام می‌شود.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت موضوع تربیت بیان کرد: بحث تربیت نیاز به دقت و بحث کارشناسی دارد. با توجه به گستردگی اطلاعات باید در این زمینه تلاش کنیم و در کسب مهارت و دانش به‌روز باشیم تا بتوانیم جریان‌ساز و تأثیرگذار باشیم.
مدیرعامل کانون در پایان صحبت‌های خود با دعوت به شفافیت در بیان مسائل مختلف گفت: از حضور در این جمع صمیمانه تشکر می‌کنم و خوشحال هستم مسائل را با شفافیت مطرح کردید. همچنین از تلاش شما در شرایط سخت کرونایی تشکر می‌کنم و معتقدم همکاری و همیاری کار را به نتیجه خواهد رساند و در سایه شفافیت می‌شود تحلیل‌های درستی داشت.
توجه بیشتر به محصولات کانون، تلاش برای معرفی کتاب‌های پرفروش، راه‌اندازی مجدد چاپخانه کانون، امکانات، مشکلات معیشتی و بازنشستگی کارکنان از موضوع‌های مطرح شده از سوی حاضران در این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =