سفر سه‌روزه مدیرعامل کانون  به کرمان و فارس آغاز شد

برنامه سفر مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از استان کرمان آغاز و وی در دو روز آینده نیز به استان فارس سفر خواهد کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده روز سه‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ به کرمان سفر کرد تا ابتدا به عنوان نماینده عالی وزیر آموزش و پرورش از چند مدرسه ناحیه ۱ و ۲ شهر کرمان بازدید و پس  از آن در آیین گشایش دبیرستان دخترانه فرهنگ درناحیه دو این شهر و همچنین نشست شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش شرکت کند.

شهید سلیمانی قهرمان قهرمانان است

وی در ابتدای ورود به کرمان بر مزار سردار رشید شهید قاسم سلیمانی حاضر و به مقام شامخ آن سردار بزرگ ادای احترام کرد.

علی‌اکبرزاده بر سر مزار این شهید بزرگ با اشاره به این موضوع که ما به عنوان خادمان عرصه فرهنگی کشور وظیفه داریم قهرمانان بزرگ کشور را به کودکان و نوجوانان‌ معرفی کنیم، یادآور شد: کشورما قهرمانان زیادی دارد ولی برخی قهرمانان ما مانند سردار سلیمانی قهرمان قهرمانان هستند و می‌توانند الگو و اسوه و نمونه بسیار خوبی چه برای کودکان و نوجوانان امروز ما و چه برای نسل‌های آینده باشند.

وی تاکید کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ادای این وظیفه در تولیدات خودش اعم از کتاب، فیلم و حتی سرگرمی‌های سازنده به این موضوع توجه کرده و بیشتر هم توجه خواهد کرد تا کودکان و نوجوانان کشور عزیز و حتی جهانیان را با زندگی و منش این شهید بزرگوار آشنا کند و چگونگی رشادت‌هایی که در عرصه‌های مختلف داشته است را به کودکان و نوجوانان و جوانان معرفی کند.

برنامه‌های بعدازظهر سه‌شنبه مدیرعامل به‌حضور در مراکز و اداره کل کانون استان کرمان اختصاص دارد و وی در این زمان با کارکنان، مربیان، کارشناسان و مسئولان کانون استان به صورت حضوری و مجازی گفت‌وگو خواهد کرد.

لارستان؛ آغاز سفر به فارس

بر اساس این گزارش در روز چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ نیز سفر مدیرعامل از شهرستان لارستان و حضور در گلزار شهدا این شهر آغاز خواهد شد.

علی‌اکبرزاده در ادامه‌ سفر خود به لارستان، به شهرستان اوز سفر خواهد کرد و مرکز فرهنگی هنری کانون در این شهر را افتتاح می‌کند.

در ادامه‌ برنامه‌های سفر مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید از مرکز لارستان و دیدار با مربیان و مسوولان شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل کانون سپس به شهرستان جهرم سفر و با اعضا و مربیان کانون دیدار می‌کند و پس از بازگشت به شیراز و به زیارت حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ علیه‌السلام خواهد رفت.

دومین روز سفر علی‌اکبرزاده در فارس، با زیارت سومین حرم اهل بیت علیهم‌السلام در شیراز آغاز می‌شود و پس از آن «خانه عروسک‌ها» و «سالن نمایش» در مجتمع کانون از سوی وی افتتاح می‌شود. دیدار با استاندار فارس یکی دیگر از برنامه‌های مدیرعامل کانون است که روز  پنجشنبه ۹ دی انجام خواهد شد.

بازدید از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ شیراز، بازدید از حافظیه، حضور در مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ شیراز و افتتاح نمایشگاه تمبرهای آثار برگزیده بین‌المللی نقاشی اعضای کانون فارس، حضور در مرکز فرهنگی هنری صدرا، شرکت در نشست نوجوانان و افتتاح رادیو کانون در این مرکز و نشست حضوری مجازی کارکنان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس و کانون زبان ایران، پایان‌بخش برنامه‌های سفر دو روزه‌ مدیرعامل به استان فارس خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =