درخشش روابط عمومی کانون کهگیلویه و بویراحمد در سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون کشور

پژوهشگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش ۱۴۰۰ کانون کشور، برگزیده بخش مقاله نویسی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون کهگیلویه و بویراحمد، با پایان یافتن سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزیدگان  این رویداد معرفی شدند و عنوان برگزیده  در بخش‌ مقاله، به "زینب الهی نژاد "پژوهشگر کانون کهگیلویه و بویراحمد تعلق گرفت.

هم‌زمان با برگزاری اختتامیه سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش کانون، برگزیدگان این رویداد در بخش‌های مقاله، پایان‌نامه و رساله، گزارش اقدام‌پژوهی، تحلیل آثار اقدام‌پژوهی، پژوهش اعضا و جستارنویسی معرفی شدند که در بخش مقاله خانم "زینب الهی نژاد" کارشناس روابط عمومی و اطلاع رسانی کانون کهگیلویه و بویراحمد  با مقاله "مسئولیت اجتماعی کارفرما با رویکرد نظریه داده بنیاد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان" توانست به عنوان برگزیده بخش مقاله نویسی این ویژه‌برنامه معرفی گردد.

بر اساس آمار دبیرخانه سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش در بخش پژوهش اعضا ۱۵۲ اثر، گزارش اقدام‌پژوهی ۱۳۵ اثر، تحلیل آثار اقدام‌پژوهی ۲۳ اثر، مقاله ۸۱ اثر، پایان‌نامه و رساله ۳۲ اثر و جستارنویسی ۵۳ اثر به دبیرخانه هفته پژوهش کانون ارسال شده بود.

از مجموع آثار ارسال شده سه برگزیده در بخش مقاله، سه برگزیده در بخش پایان‌نامه و رساله، سه برگزیده و سه اثر شایسته تقدیر در بخش گزارش اقدام‌پژوهی، سه برگزیده و ۱۴ اثر شایسته تقدیر در بخش پژوهش اعضا، سه برگزیده در بخش جستارنویسی معرفی شدند و در بخش تحلیل آثار اقدام‌پژوهی هیات داوران این بخش از سیزدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش هیچ یک از آثار را به‌عنوان اثر برگزیده تشخیص نداد و تنها دو اثر شایسته تقدیر شدند.

سیزدهمین ویژه‌ برنامه‌های هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۱ تا ۲۴ آذر ۱۴۰۰ با شعار «از مساله‌شناسی تا معرفت‌شناسی» برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =