سنجه‌های داوری جشنواره قصه‌گویی به‌روز شد/ برگزاری دوره آموزشی برای قصه‌گویان

سنجه‌های داوری بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به‌روز شد و شاخصه‌های جدید داوری در اختیار مربیان کانون قرار گرفته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پس از ۲۲ دوره برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال همزمان با برگزاری بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنجه‌های داوری در راستای استانداردسازی قصه‌گویی و تقویت بنیه علمی قصه‌گویان به روز شد.
همچنین پیش از داوری آثار یک دوره آموزشی برای قصه‌گویان در سراسر کشور برگزار شده است تا شرکت‌کنندگان متناسب با آن، اثر خود را انتخاب و در جشنواره قصه‌گویی شرکت کنند.
داوران نیز قبل از داوری آثار، یک جلسه توجیهی و هماهنگی برای سنجه‌های داوری خواهند داشت.
این جشنواره برای مخاطبان عمومی به‌دلیل شیوع بیماری کرونا از طریق سایت کانون به نشانی www.kanoonnews.ir، صفحه کانون در آپارات به نشانی   www.aparat.com/kanoonparvaresh/live و صفحه اختصاصی کانون در اینستاگرام به نشانی www.instagram.com/kanoonparvaresh پخش می‌شود.
بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی از ۲۵ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =