کد خبر: 311040
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
بازدید 212
بیست‌وهشتمین نشست انجمن شاعران کانون استان همدان برگزار شد

در بیست‌وهشتمین جلسه انجمن شاعران استان همدان اسماعیل الله‌دادی، کارشناس ادبی کانون استان لرستان، میهمان مجازی اعضای این انجمن بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بیست‌و هشتمین جلسه‌ی انجمن شاعران نوجوان کانون استان همدان با حضور اسماعیل الله دادی شاعر و منتقد ادبی برگزار شد.
اسماعیل الله‌دادی، ضمن ارائه‌ی مقدماتی پیرامون شعر و ارکان آن، نگاه شاعر سنتی به دنیا را، یک نگاه کلی و ذهنی دانست و گفت: شاعر امروز به دنبال جزئیات و دنیای محسوسات است و هدف آن لالایی نیست، بلکه هدف اصلی‌اش بیداری و هوشیاری است.
وی ضمن عرض تبریک به انجمن شاعران نوجوان کانون استان همدان، به لحاظ نگاه متفکرانه، خلاق و توجه عمیق به کشف سوژه‌های خوب، زبان شعر و استفاده از مشکل‌ترین قالب‌های شعر هم‌چون سپید و نیمایی و هم‌چنین مطالعه‌ی آثار شاعران سنتی و نوپرداز را جهت تقویت بیشتر زبان و خلاقیت در ارائه تصاویر، به اعضا توصیه کرد.
 در ادامه این نشست ضمن تحلیل ظاهری و محتوایی اشعار، مربیان و دیگر اعضای انجمن نیز نظرات خود را در جهت اصلاح و ایجاد ساختار صحیح در اشعار اعلام کردند.
 ‏گفتنی است این نشست روز سه‌شنبه ۲۳ آذرماه با حضور ۴۲ نفر از اعضای انجمن، مربیان و کارشناسان به مدت ۱۲۰ دقیقه در فضای مجاری برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =