نیت، خاله سوسک خوش‌شانس و بستور در مرحله پایانی جشنواره قصه‌گویی

سه قصه‌گو از استان کرمان در بخش‌های «آیینی و سنتی» و «ملی» بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با قصه‌گویانی از سراسر کشور رقابت می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مرحله نهایی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۵ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران در حال برگزاری است.

بر همین اساس، شبنم سیدی مربی مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۴ شهر کرمان با قصه «نیت» در بخش ملی جشنواره، یکشنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۵ تا ۱۷ قصه‌گویی خواهد کرد.

همچنین سعیده جهانشاهی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیرجان هم در بخش ملی جشنواره و در رده سنی دختران و پسران، قصه «خاله سوسک خوش‌شانس» را دوشنبه ۲۸ آذر ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱ نقل می‌کند.

این در حالی است که لیلی خسروی مربی‌مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ بردسیر هم در بخش غیر رقابتی جشنواره و در بخش آیینی و سنتی قصه «بستور» را شنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ روایت می‌کند.

جشنواره قصه‌گویی برای مخاطبان عمومی به‌دلیل شیوع بیماری کرونا از طریق سایت کانون به نشانی www.kanoonnews.ir، صفحه کانون در آپارات به نشانی   www.aparat.com/kanoonparvaresh/live و صفحه اختصاصی کانون در اینستاگرام به نشانیwww.instagram.com/kanoonparvaresh  پخش می‌شود.

اعلام برگزیدگان بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همزمان با شب یلدا، سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ خواهد بود.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =