نشست اعضای شورای فرهنگی کانون لرستان با مربیان مراکز خرم آباد برگزارشد

اعضای شورای فرهنگی استان با مربی مسئولان مراکز فرهنگی هنری خرم آباد به گفت و گو پرداختند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، امروزیکشنبه 28 آذرماه1400، با حضور محمدجواد محمدی مدیرکل، معاون فرهنگی اجرایی، کارشناسان و مربی مسئولان مراکز کانون خرم آباد، جلسه شورای فرهنگی برگزارشد.
دراین نشست مواردی از جمله: ارائه گزارش عملکرد، بررسی کارگاه های بر خط، پویایی انجمن ها، بالا بردن سطح کیفی فعالیت ها و کارگاه های تخصصی مراکز(حضوری وغیرحضوری) جذب و ماندگاری اعضا و...مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
درابتدای این نشست همه ی مربی مسئولان مراکز کانون خرم آباد گزارشی از عمکرد فصل پاییز، برنامه های پیش بینی شده درفصل زمستان، هفته پژوهش و کارگاه های عمومی، اختصاصی و برخط ارائه دادند.
در بخش بعدی آفرین پنهانی معاون فرهنگی اجرای و کارشناسان استان، انتظارات خود را در خصوص شیوه نامه ها، برنامه ریزی برنامه های فصل زمستان و کارگاه های عمومی و برخط و همچنین تشریح برنامه ها و شیوه نامه ها بیان داشتند.
در ادامه این نشست محمدجوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و خداقوت به همکاران گفت: مربی مسئولان و مربیان مراکز برای برگزاری کارگاه های برخط فصل زمستان  به گونه ای برنامه ریزی کنند که با رعایت دقیق پروتکل ها، چه به صورت حضوری و چه مجازی شرایط مطلوبی برای حضور کودکان ونوجوانان هم استانی در مراکز کانون فراهم شود.
وی با اشاره به اهمیت جذب وماندگاری اعضا اضافه کرد: با مدارس و آموزشگاه های سطح استان هماهنگی های لازم جهت ثبت نام و حضور دانش آموزان در کارگاه های برخط و عضویت در مراکز انجام شود.
محمدی عنوان داشت: کارگاه های تخصصی مراکز در کنارفعالیت های عمومی فرهنگی، هنری و ادبی منطبق با توجه به شیوه نامه ها وکارگاه های تخصصی نیز با نگاه به توانمندی مربیان مرکز برنامه ریزی و اجرا شوند.
محمدی افزود: مناسبت های نهم دیماه روزبصیرت و میثاق با ولایت و همچنین ایام شهادت سردار دلها سپهبد قاسم سلیمانی را پیش رو داریم که انتظار می رود ویژه برنامه های مناسبی برای این ایام پیش بینی شود.
وی با بیان این نکته که هشت انجمن فرهنگی، هنری و ادبی تخصصی در کانون پرورش فکری لرستان مشغول خدمت رسانی به کودکان ونوجوانان این دیار هستندعنوان داشت:  درحال حاضر 27مرکز کانون پرورش فکری شامل 17 مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی به صورت حضوری و مجازی فعالیت دارند.  
 در بخش پایانی این نشست مدیرکل، معاون فرهنگی اجرای و کارشناسان به سوالات همکاران پاسخ دادند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =