کد خبر: 311421
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
بازدید 198
مدیر عامل کانون کشور به فارس سفر می‌کند

مهدی علی‌اکبرزاده مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، به استان فارس سفر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، مهدی علی‌اکبرزاده مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، روز چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ با سفر به شهرستان لارستان مورد استقبال اعضا، مربیان و مسوولان لارستان قرار خواهد گرفت و با حضور در گلزار شهدا به زیارت قبور شهیدان خواهد پرداخت.

بر اساس این گزارش علی‌اکبرزاده در ادامه‌ی سفر خود به لارستان، به شهرستان اوز سفر خواهد کرد و مرکز فرهنگی هنری کانون در این شهر را افتتاح می‌کند.

در ادامه‌ی برنامه‌های سفر مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید از مرکز لارستان و دیدار با مربیان و مسوولان شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

مدیر عامل سپس به شهرستان جهرم سفر و با اعضا و مربیان دیدار می‌کند و پس از بازگشت به شیراز به زیارت حرم مطهر حضرت شاه‌چراغ علیه‌السلام خواهد رفت.

دومین روز سفر علی‌اکبرزاده در شیراز ، سومین حرم اهل‌بیت علیه‌السلام با خوشامدگویی اعضای کانون در مجتمع فرهنگی هنری استان آغاز و پس از آن «خانه عروسک‌ها» و «سالن نمایش» در مجتمع توسط او افتتاح می‌شود. دیدار با استاندار فارس یکی دیگر از برنامه‌های مدیرعامل کانون است که روز  پنجشنبه انجام خواهد شد.

بازدید از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ شیراز، بازدید از حافظیه، حضور در مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ شیراز و افتتاح نمایشگاه تمبرهای آثار برگزیده بین‌المللی نقاشی اعضای کانون فارس، حضور در مرکز فرهنگی هنری صدرا، شرکت در نشست نوجوانان و افتتاح رادیو کانون در این مرکز و نشست حضوری مجازی کارکنان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس و کانون زبان ایران، پایان‌بخش برنامه‌های سفر دو روزه‌ی مدیرعامل به استان فارس خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =