آشنایی با نرم افزار "مکتب سلیمانی" یک ضرورت اساسی است

نشست حضوری، مجازی کارکنان و مربیان مراکز کانون استان به مناسبت هفته جهانی مقاومت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام نظری استاد حوزه و دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در این نشست که به مناسبت سالروز ۹ دی روز ملی بصیرت و نیز دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در مجتمع کانون تبریز برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین نظری در سخنانی با اشاره به اهمیت قرائت وصیت نامه سردار سلیمانی ضرورت آشنایی با نرم افزار مکتب سلیمانی را که در این وصیت نامه تبلور یافته است مورد تاکید قرار داد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آموزه‌های مکتب سلیمانی دارای عظمت‌های بسیار است تصریح کرد باید نرم‌افزار مکتب سلیمانی را به درستی تبیین کنیم و مربیان کانون در تحقق این امر و آشنایی دقیق و صحیح کودکان و نوجوانان با مکتب سلیمانی نقش بسیار مهمی دارند.

ایشان با اشاره به اینکه کلید ورود به مکتب سلیمانی اعتقاد قلبی سردارسلیمانی به توحید و معاد است به بیان گوشه‌ای از شخصیت والای این شهید عالیقدر پرداخت و در عین حال تصریح کرد: مدت‌ها باید بگذرد تا عظمت کار سردار سلیمانی روشن شود.

حجت الاسلام نظری با اشاره به فرازی از وصیت نامه سردار سلیمانی که "من خود را نذر مردم کرده‌ام" افزود ای کاش همه مسئولان چنین تفکری داشته باشند و ای کاش مربیان کانون هم خودشان را نذر کودکان و نوجوانان کنند.

گفتنی است پیش از سخنان حجت الاسلام و مسلمین نظری، علی بینش مدیرکل کانون استان با گرامیداشت ایام سالروز ۹ دی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار امیدواری کرد مربیان کانون نتایج این جلسات را در قالب فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای آینده‌سازان میهن اسلامی تبیین کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =