" جشنواره یک قدم برای تالاب بین المللی گاو خونی " به مناسبت روز جهانی تالاب ها

با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ورزنه و به مناسبت روز جهانی تالاب ها " جشنواره یک قدم برای تالاب بین المللی گاوخونی " برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، بنابر اعلام دبیرخانه، مسابقه دست‌سازه‌های دانش‌آموزی با موضوع: "اثر متقابل تالاب بر معیشت و سلامت جامعه محلی" در سه گروه سنی ۷-۱۰ سال و ۱۱-۱۴ سال و ۱۵-۱۸ سال، شعر سرایی در وصف تالاب بین‌المللی گاوخونی در سه گروه سنی ۷-۱۰ سال و ۱۱-۱۴ سال و ۱۵-۱۸ سال و عکس با تلفن‌همراه از جاذبه‌های طبیعی، گردشگری، پرندگان تالاب بین‌المللی گاوخونی و اطراف آن محورهای رده دانش آموزی این جشنواره است.
عکس‌های قدیمی از تالاب و همزیستی جامعه محلی با تالاب، شعرها و سروده‌های قدیمی با موضوع تالاب بین‌المللی گاوخونی و خاطرات، افسانه‌ها و اسطوره‌های تالابی محورهای رده سنی آزاد اعلام شده است.
علاقه‌مندان آثار به خود را تا 11 بهمن 1400  از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۶۲۶۶۲۹۴۹ ارسال کنند .
شرکت کنندگان آثار حجمی خود را به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ورزنه تحویل دهند.
دبیرخانه برگزاری جشنواره محل سرمحیط‌بانی و مدیریت تالاب بین‌المللی گاوخونی شهر ورزنه است.

شایان ذکر است پس از ارسال اثار حجمی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر ورزنه آثار رسیده به صورت نمایشگاهی در معرض بازدید عموم قرار می گیرد و کانون شهر ورزنه هر ساله با این جشنواره مهم همکاری و مشارکت  دارد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =