اجرای بیش از  ۱۷۰ برنامه فجرانه در کانون استان قزوین

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از اجرای بیش از ۱۷۰ برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، «مژده اروجی» مدیرکل کانون قزوین در استقبال از دهه مبارک فجر، به اعلام برنامه‌های فجرانه امسال کانون استان پرداخت.

وی با اشاره به این که شعار محوری برنامه‌های دهه فجر امسال«جشن ملی ۱۴۰۰» است، دهه مبارک فجر را جشنی به وسعت همه ایران و به قدمت همه تاریخ انقلاب تاکنون دانست که کودکان و نوجوانان به عنوان نسل آینده‌ساز انقلاب در آن سهم بسزایی دارند.

مدیرکل کانون با اشاره به این‌که کانون مسوولیت کمیته کودک و نوجوان گرامی‌داشت دهه مبارک فجر را بر عهده دارد، تاکید کرد سایر دستگاه‌های عضو این کمیته نیز در پیشبرد برنامه‌های این کمیته در حوزه کودک و نوجوان با کانون استان مشارکت می‌کنند.

وی اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی هماهنگ با روزشمار ایام دهه مبارک فجردر سطح استان، فضاسازی همه مراکز کانون با نمادهای دهه فجر و ایجاد حال و هوای انقلابی، همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی استان در برنامه‌های کلان، برگزاری چند مسابقه استانی، اجرای نمایش «راز شب پرستاره» در سالن نمایش کانون، برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و برگزاری هفتمین جشن بزرگ بچه‌های آفتاب را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای دهه مبارک فجر امسال برشمرد.

وی افزود با توجه به شرایط فاصله‌گذاری اجتماعی به سبب گسترش بیماری کرونا، بخشی از برنامه‌های کانون در دهه فجر امسال نیز در فضای مجازی و دیگر برنامه‌ها برحسب شرایط با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =