جشن‌های مجازی «بچه‌های آفتاب»در کانون استان قزوین

به مناسبت دهه مبارک فجر، با همکاری مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های البرز، تاکستان و بویین‌زهرا سه نوبت جشن «بچه‌های آفتاب» در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 19 بهمن 1400، با هدف گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، با همکاری مراکز فرهنگی و هنری سیار و ثابت کانون در شهرستان‌های البرز، تاکستان و بویین‌زهرا سه نوبت جشن «بچه‌های آفتاب» در فضای مجازی برگزار شد.

این جشن‌های  مجازی که با همکاری مربیان فرهنگی،هنری و ادبی کانون در مراکز فرهنگی و هنری شهرستان‌های البرز(مراکز فرهنگی و هنری محمدیه، شریفیه و الوند)، تاکستان (مراکز فرهنگی و هنری شماره یک و دو تاکستان و ضیاآباد)و بویین‌زهرا (مراکز فرهنگی و هنری بویین زهرا، سگزآباد و مرکز سیار شهری و سیار روستایی شماره یک و دو) برگزار شد، شامل چندین فعالیت متنوع و نشاط انگیز با حال و هوای انقلابی و همراه با معرفی بیشتر رویدادهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود.

پخش تلاوت قرآن مجید و سرود ملی، پخش چند نماهنگ انقلابی، پخش اجرای سرود توسط اعضای کودک و نوجوان، کارگاه کاردستی‌های انقلابی، قصه‌گویی مربیان کانون با محوریت معرفی وقایع انقلاب، معرفی کتاب، نماهنگ برنامه‌های فجرانه سال‌های گذشته کانون، خاطره‌گویی انقلابی، اجرای چند مسابقه و معرفی وقایع و ایام دهه فجر براساس روزشمار انقلاب از جمله این برنامه‌ها بود که با همراهی اعضای مراکز استان اجرا شد.

گفتنی است، «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با حضور در این برنامه‌های مجازی،از تلاش همکاران خود و حضور مشتاقانه اعضا قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =