کد خبر: 312559
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
بازدید 59
فجرانه‌های مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع، دهه مبارک فجر را گرامی می‌دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوینّ اجرای برنامه‌های متنوع در دهه مبارک فجر در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین ادامه دارد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه، با اجرای چند برنامه در فضای مجازی، برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را به اعضا معرفی کرد. برپایی نمایشگاه مجازی عکس با عنوان «با هم بخوانیم انقلاب را»، بررسی حوادث روزشمار انقلاب و گفتگو با اعضا درباره نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب از دیگر فعالیت‌های این مرکز بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون قزوین به مناسبت روز نیروی هوایی چند فعالیت مناسبتی در فضای مجازی اجرا کرد.

خاطره‌گویی انقلابی از زبان درجه‌داران نیروی هوایی ارتش، معرفی وقایع 19 بهمن و دلیل نامگذاری این روز، پخش کلیپ ، مسابقه پازل شعارهای انقلابی، قصه گویی از زندگی امام خمینی (ره)و معرفی شخصیت ایشان، کارگاه کاردستی و همچنین معرفی کتاب‌های انقلابی، معرفی شاعران انقلابی مطرح کشور ، خوانش و نقد چند شعر با محتوای پیروزی انقلاب و گفتگو درباره تاثیر انقلاب بر روی آثار شاعران از جمله فعالیت‌های این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =