قدردانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مدیرعامل کانون

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مدیرعامل کانون پرورش فکری به‌عنوان «مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد مرکزی بزرگداشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» قدردانی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این جلسه، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب معنویت و ایمان است گفت: قدرت انقلاب اسلامی ایران از مردان باایمان رجبی، شعبانی، عاشورایی و محرمی است که تا پای جان، بر آرمان‌ها و اعتقادهای خود ایستاده‌اند و قدرت انقلاب در همین ایمان و اعتقاد و برکت این ماه‌های عزیز است. معنویت، ایمان و اعتقاد، توانست انقلاب را در مقابل امواجی از توطئه‌ها و مشکلات حفظ کند.

وی یادآور شد: این نظام، امانت الهی است که رایگان به دست نیامده و به تعبیر آیت‌الله جوادی‌آملی حفظ نظام بر همه ما واجب عینی است و هر کاری که موجب تضعیف نظام، تفرقه و طمع دشمن ‌شود، حرام عینی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: برای حفظ این نظام مقدس، قامت‌های برافراشته زیادی به خون غلطیده و انسان‌های بزرگی متحمل درد و رنج شدند و خون‌های پاکی برای این نظام، قربانی شدند و هنوز هم انقلاب با خون مطهر شهدا آبیاری می‌شود. همه ما باید نسبت به وظایفی که در قبال این نظام و انقلاب برعهده داریم، هوشیارتر عمل کنیم و حفظ آن از وظایف مذهبی و اجتماعی همه ماست.

در پایان این جلسه از روسای کمیته‌های تخصصی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با اهدای لوح، تقدیر شد.

در متن این تقدیرنامه که مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون به‌عنوان دبیر کمیته آن را دریافت کرد، آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر مهدی علی‌اکبرزاده

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی از نفحات قدسی و غنیمت‌های پربرکت آخرالزمان، یادآور به بار نشستن شجره طیبه ایمان و معنویت و به‌حق غدیر انقلاب و موعد و میثاق عهدی دوباره برای اهل حق است. ۲۲ بهمن، سرآغاز حکومت الله اکبر بر زمین به پرچم‌داری حضرت حجت (عج)، الهام‌بخش تحقق وعده‌های نصرت الهی، از اعظم اعیاد و مایه مباهات همه آزادمردان و زنان عالم است.

حضور حماسی مردم در جشن ملی ۱۴۰۰ و راهپیمایی پرشور و تماشایی امسال، تجدید میثاقی بود با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران و جلوه‌ای از قدرت لایزال الهی، اقتدار ملی و میعادگاه ایرانیان برای ادامه راه عزت‌آفرین سردار دل‌ها.

فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌های خالصانه جناب‌عالی به‌عنوان «مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد مرکزی بزرگداشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» که زمینه و بستر حضور پرشور و حماسی مردم در مراسم ایام‌الله دهه فجر و به‌ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ را فراهم ساخته و موجب خرسندی ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای گردید؛ قدردانی و تشکر نمایم.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را از درگاه ایزدمنان مسالت دارم.

محمدحسین موسی‌پور/ نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =